10 Mei 2010

Rezeki Jangan Ditolak...

Salam Bloggers semua! Kali ni Ris Famili nak buat entry makan- makan.
Mak Amin memang jarang- jarang  sekali nak buat entry makan- makan nih,
tapi sebab kali ni makan free punya pasal mak Amin musti citer punya.
Let's check it out!
Ini namanya makanan warming up, hehehe...
Kali ni abah belanja sempena Mother's Day.
Hentam sajalah Labu, ehhh ibu...
Ini plak minuman pendinginan, heheh...
Mak Amin minum air asam boi, abah lak minum air Pepsi,
manakal Amin air standard bebudak-- Milo jer...
Nampak tak pizza tu? Ni korang musti tahu, Pizza Hut.
Ada bloggers komplen kat Ris- Famili, topping Pizza Hut sikit, kedekut...
Ada betui ka?
hehehe... Ni special request daripada mak Amin...
Sempena Hari Ibu, mari kita tambah kalori.
Ini namanya makanan pendinginan kuasa 2.
Sebab apa kuasa 2??? Dah makan 2 jenis  piza yang panas,
 kenalah cari yang sejuk2 plaks...
Amin lak melantak 2 ketul ayam, chicken wings...
Jangan usik ayam dia tu, ada yang kena gigit kang!
Anyway, thanks abah sebab belanja!!!
Terima kasih daun keladi ya.
Muka puas hati selepas makan.
SELAMAT HARI IBU!




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails