5 Jun 2011

Riadah

{EAV_BLOG_VER:527fa3cd2d77cee7}
Salam semua, cuti sekolah ni buat apa? Banyakkah dapat jemputan kenduri kawen? 
Ris-Famili keluar beriadah, nak bakar kalori lauk kenduri yang banyak lemak tu...
Amin lah yang paling aktif sekali...
Nak cuba yang ini pula...
Budak-budak suka alat senaman yang ni... 
Berpusing- pusing
Ni dah nampak Amin slow sikit,
dah ada aura letihlah tu..
Kan dah mula landing...
Macam nak surrender je.
Mak ajak balik, nampak langit mendung semacam je...
Atau mak yang dah letih?
Amin tak letih lagilah...
First time Humaira Soleha datang sini... 
Nanti abah bawak lagi ye riadah di sini.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails