30 Nov 2011

Gempa Bumi di Malaysia

Baru-baru ni RIS-FAMILI merasai gempa bumi. Tak sangka kat Malaysia pun ada gempa bumi. Mujurlah RIS-FAMILI sempat merakamkan detik semasa gempa bumi ini berlaku. Tapi bagi Amin, gempa bumi begitu menyeronokkan pula bagi dia. Biasalah budak.
Rasa rugi pulak tak berkongsi video yang diambil semasa terjadinya gempa bumi ni. Meh saksikan video gempa bumi yang dirasai oleh RIS-FAMILI (eksklusif) yang sempat dirakamkan.
Dan rakaman gempa bumi ini dirakamkan di atas

12 Nov 2011

HARI RAYA AIDILADHA TAHUN INI





On the way balik kampung Selama.
 Berhenti solat di Masjid Gerik.
Muka Humaira Soleha lepas mandi.
Dah sampai Selama.... Seronok dapat naik buaian Tok Besah sama- sama.


Masa hari raya kali ni, budak ber3 ni memang asyik main je. Sepupu yang lain tak sempat jumpa....

Humaira Soleha demam di hari raya, nak tumbuh gigi lah...

Tok Besah dukung baby sebelum balik Ipoh lak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails