10 Ogo 2015

Program Bahasa Inggeris Cuti Pertengahan Tahun | PPAT

      Agak lewat untuk berkongsi cerita tentang aktiviti cuti pertengahan tahun 2015 lalu. Namun walaupun lewat, RIS-FAMILI tetap nak masukkan ke dalam online diary ini untuk simpanan.
      Pada 31 Mei hingga 13 Jun 2015 lalu, Amin telah mengikuti Program 'Effective Communication Skills - School Holiday English Programme' anjuran Pusat Bahasa Terengganu. Ini adalah kali ke tiga Amin join program ini kerana dia minat aktiviti yang dijalankan semasa program tersebut. Selain belajar secara formal, terdapat juga aktiviti menonton filem orang putih, aktiviti di bilik komputer dan persembahan dalam bahasa orang putih. Bagi mak dan abah, tak kisah la apa aktiviti yang diikuti di musim cuti ini, asalkan aktiviti tersebut berfaedah dan masa cuti tak tersia-sia begitu sahaja.
      Lagipun tak de siapa pun kat rumah nak memantau aktiviti Amin di rumah maklumlah mak dan abah pergi kerja manakala Humaira dan Husna berada di Tadika/Taska. Penutup aktiviti bagi kelas Amin adalah membuat persembahan nyanyian beramai-ramai.
      Pada kali ini, Cikgu kelas Amin adalah Sir Goh dan terdapat seramai 14 pelajar sahaja. Kelas bermula pukul 8.30 pagi dan selesai pukul 1.00 tengahari.

Tiada ulasan: