26 Jan 2014

Cuti-Cuti Malaysia | Aquaria

      Entri ini merupakan entri sambungan bagi episod Cuti-cuti Malaysia sebelum ini iaitu Zoo Negara (klik sini). Seperti yang dimaklumkan pada entri sebelum ini, pengangkutan awam digunakan sepenuhnya. Jadi perjalanan kali ini tak la sukar kerana lokasi dari tempat penginapan ke Aquaria sepenuhnya menggunakan pengangkutan awam iaitu komuter dan LRT.

Layan je gambar-gambar ni.

Kaca untuk  melihat memerang secara dekat

Santai menikmati hidangan

Memerang tak melepaskan peluang bergaya

Info pelengkap maklumat

Iguana - walaupun nampak garang tapi baikkk

Terkejut melihat jerung terkeluar dari sarangnya

Dalam akuarium berbentuk terowong

Tengoklah Humaira amat teruja melihat ikan-ikan yang besar

Kat sini pun ok gak nak bergambar

Eeeeiii geramnya tengok ikan-ikan tu.

Mak, tengok ikan tu. Cantiknya
Ini kali ketiga Amin dan Mak ke Aquaria, kali kedua buat Abah dan pertama kali untuk Humaira. Walaupun dah pernah pergi, Amin kelihatan teruja semasa di Aquaria. RIS-FAMILI tidak keberatan untuk ke Aquaria lagi jika ada yang sudi sponser. Hubungi kami segera ^_^.

Klik sini utk entri Aquaria sebelum ini.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails