20 Jan 2012

EPISOD 5: PERCUTIAN KELUARGA- WATERPARK

Sorry ya, lama tak update mengenai percutian keluarga. Maklumlah awal tahun, pelbagai rupa dan corak report yang perlu disiapkan. Jom kita layan gambar!
Pengantin baru pun masuk waterpark juga. Mak Amin yang tinggal sebab nak jaga baby Soleha/
Tengoklah aksi sebelum masuk waterpark.

Ni sesi warming up masa mandi. Tak banyak gambar yang diambil sebab barang2 simpan dalam locker yang jauh dari tempat mandi
Haiiii, maksu tengok je ke? 

Dah mandi berendam tu, lapar le pulak. Makan puas- puas, guna je duit tabung percutian keluarga tu...

Ni dah siap nak keluar. 
Tiket masuk waterpark dah naik harga, dewasa RM29, bebudak RM26/27... lupalah.
OK kita jumpa di episod seterusnya... Birthday Party...


4 ulasan:

blog-tips-kurus berkata...

Desa water park kah? bole pakai t-shirt yek?

*ramai born in January rupanya.. :-)

ris-famili.blogspot.com berkata...

@blog-tips-kurus
Yang ni kat Bukit Merah Waterpark, kat sini nak pakai pakaian apa pun boleh. Hanya masa nak gelongsor bola besar (nama permainan tak pasti) je tak boleh pakai pakaian berzip atau ada benda tajam.

Denaihati berkata...

waterpark tempat kegilaan anak2.

ris-famili.blogspot.com berkata...

@Denaihati
Memang pun tapi orang tua pun tumpang bergumbira bersama anak-anak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails