8 Jan 2010

Last Day and First Day...


Pada 31 Disember 2009 merupakan last day saya  di Taska Rossa.
Sebenarnya saya ramai kawan lelaki, perempuan ni semua kawan biasa- biasa je.


Inilah favourite teacher  saya.
Muka saya nampak masam aje masa tangkap gambar ni, sebab last day.
Sedihla nak berpisah dengan teacher dan kawan- kawan...


Tahun 2010 merupakan cabaran baru buat saya.
Azam saya tahun ni---> nak pergi sekolah, belajar rajin- rajin tau!

Nilah tadika saya yang baru!!!
Cantik tak? Hari pertama, saya dan mak jalan kaki je ke tadika.
Tadika ni dekat aje dengan rumah...



Saya rasa berdebar- debarlah 1st day ke sekolah ni.
Tak confident, risau semua ada...
Sebab tu saya paksa mak pakaikan diapers, hehehe

Mak kata be a good boy.
Cikgu tolong tanggalkan kasut saya.
Makan apa agaknya kat sekolah hari ni?


Sekejapnya masa berlalu, yelah 1st day sekolah 3 jam aje.
Semua duduk baik- baik tunggu parents datang...
Ye, ye... mak dah sampai...

Saya berjaya melalui 1st day persekolahan dengan jayanya.
Tak nangis pun.
Jadi, mak belanja nasi goreng udang kat Noodle Station.
Mak dah janji!


Masa 3rd day sekolah pulak, saya dah off diapers.
Abah suka sangattt...
Abah bawak ke A & W.
I like!!!

Abah kata sebab Amin baik kat sekolah,
Amin boleh main pasir pantai puas- puas...
Seronoknya!
Kalau macam ni, tiap- tiap hari nak ke sekolah!

Tiada ulasan: