4 Okt 2016

Happy Birthday Amin dan Husna


Sambutan hari jadi Amin dan Husna yang ke sepuluh dibuat awal beberapa hari kerana sambutan kelahiran digabungkan besama sepupu mereka yang tarikhnya hampir sama.
Seperti yang dimaklumkan pada pos sebelum ini, ulangtahun kelahiran Amin hanya berbeza satu hari sahaja. Amin lahir pada 4.10 manakala adiknya Husna pula lahir pada 5.10 jadi bolehlah sambut bersama-sama. Kebetulan awal Oktober baru-baru ni sepupu diorang pun ada, jadi sambutlah sekali sebab sepupu mereka baru je cukup setahun.
Nak tau yang mana satu sepupu diaorang? Yg sedang didukung tu la. Nama dia Hamzah. Sambutan dibuat secara mengejut je, tak rancang pun. Sedang ronda-ronda dan masa dah nak balik rumah, terjumpa kedai kek. Terus gi kedai kek beli kek yg dah siap. Sampai rumah terus ngap.
Harapan mak dan Abah semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya dalam kehidupan. Membesar sebagai insan yang berguna kepada keluarga, agama, masyarakat dan negara.

2 ulasan:

Kasih Bonda berkata...

Selamat hari lahir.. moga menjadi anak yang soleh untuk mak dan abah

RIS-FAMILI berkata...

Terima kasih Kasih Bonda atas ucapan dan doa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails